Tuesday, November 16, 2010

tiada rasa

owh..selamat hari raya aidiladha kepada semua umat islam di dunia ini..
especially to my family yang jauh di mata.. dan kawan2 yang berterabur di serata dunia..
sama2 lah kita beraya di perantauan okeh ! =D
kambing penuh depan rumah..takbir bergema di masjid sini sana..
tapi...tiada rasa.. aku xde feeling nak raya weyyyyy ~~~
mcm esok..cuti umum biase yang ukrida tibe2 bagi..
jauh sekali aku plan nak masak2 untuk menyambut 10 Zulhijjah ini..
esok mungkin ade rase kot..harini..banyak yang nak dipikirkan..
macet seketika kepale otak ini..

benarlah pepatah perubatan kate.. semakin stress seseorg itu, semakin rentan die terhadap penyakit..
ye..aku tengah stress berat.. berat gile _____ (paham2 lah ape aku nak tulis kat situ)
dan sungguh mudah terkena infeksi.. padan muke..sape suruh stress..ye dak..haha
abes ko buat aku stress pahal ??!! aku pikir pasal ko la _____!!! (isi tempat kosong tu sndr)

ter-emo pule.. btw.. SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA KAWAN2 !! jangan makan daging banyak2.. ^^,





aku sayang kau lah bodoh !!!

No comments:

Post a Comment

nak puji ? silakan ! :D