Saturday, November 13, 2010

25

sebab debb dah tag.. so..haruslah mem-blog kan.. hehe.. ^^,







25. kereta besar. sukaaaa sangat kereta besar. penah bercita-cita nak beli alphard sebijik dua.
24. pedas. toleransi lidah terhadap pedas..sangat kurang.
23. kucing. i'm a totally bigggggggggg fan of cats. life is lifeless without cats. =D
22. tidur. antara hobi2 paling x bermanfaat aku...
21. makan. ouh yeah.. people can tell..my hobby is.. makan.. haha
20. tekanan. paling x boleh terima tekanan dari org lain. x suka di suruh dan x suka menyuruh. i live my own life..u dont get to tell me what to do cuz i wont !
19. cloudy. sungguh x suka hari yang panas..tapi hujan pun x suka.. mendung berangin..is perfect !
18. garang. org cakap aku garang.. x lah.. x garang.. cume kadang2 ekspresi muka dan nada suara tu x kene tempat..sy baik org nye..
17. pernah di hacked..sungguh sedih hidup mase tu..and i wish i just knew..........='(
18. nasik ayam dan laksa penang. makanan terbaik yang pernah dicipta !
16. shopping. perempuan..bese la tu kan.. tapi aku tahu ape yang patut dan x patut aku beli..well..it happens kadang2 je..most of the time..x patut punye shopping.
15. jejaka idaman. belum mentatto nama mane2 lelaki di liver ini. setakat yang temporary punye tatto..banyak la.
14. mahu anak yang x terlalu ramai..x terlalu sikit.. team futsal pun dah ok.. =D
13. kawen.. ouh..saya x nak kawen..[buat masa sekarang la..haha]
12. mencintai pantai. duduk tepi pantai besama seorang teman sambil makan McD..sepanjang hari tanpa buat apa2.. perkara paling indah yang pernah sy impikan ~
11. masak.. suka masak, suka belajar masak, suka tengok rancangan memasak.. tapi malas nak masak..
10. mahu jadi god of cardio suatu hari nanti..mcm christina yang kan debb? haha
9. sangat senang menangis..tgk cite sedih..mati2 sket..nanges2 dah.. =(
8. kadang2..super sensitive..ok..i hate myself too for being such a mengada2.. tapi..i kan perempuan..=)
7. harap masih ada lelaki yang betul2 paham hati dan perasaan perempuan..kalau ade lelaki mcm tu..tolong la kawen ngn aku..haha..tapi jangan lah kau tu gay mahupun sutun pulak !
6. air. sumpah aku sangat suka main air.. dan minum air.. dan mungkin....buang air..
5. impian besar. kalau nanti aku dah ade duit.. aku nak bawak parents aku ke suatu tempat yang menjadi idaman hampir semua orang..
4. nanti dah tua2..nak travel around the world with my beloved husband {yang x sure lagi sape gerangannya}
3. medic. aku sukaaaaaaaaa belajar medicine.. i get to know human being better..don't you ? =D
2. i can be very very very annoying and jerk at the same time whenever i'm in a bad mood.. sorry kawan2..
1. korea.. xde la big fan sangat.. tapi agak kipas-susah-mati la..i love almost everything about korea..dan teringinnnnnnnnn sangat nak pergi korea.. =)

No comments:

Post a Comment

nak puji ? silakan ! :D