Monday, November 1, 2010

cukup lah 100 je !

mulakan hari mu dgn senyuman..yeah..thats what i did this morning..hoping that everything will be just fine..
*i'm talking bout the exam ok* but it didn't turn out so good.. it was DISASTER !!
MEGA DESTRUCTION.. MOST HORRIBLE EXAM EVER !!! 

bangun pagi2..jantung berdegup dgn kelajuan normal..stress masih mampu ditangani dgn senyuman, gelak ketawa, gurau senda, masih berselera manjamah makanan (in fact..sungguh berselera), masih mampu fokus dlm kelas..kire superb la tu kan bg org yg nak exam besar..ye dak?
nak kate x abes bace..rasenye abes dah..nak kate study last minit..rase awal jugak aku start kali ni..
nak kate x paham ape lecturer ajar *ade la x pahamnye*..nak kate x hafal..dah hafal dah *walaupun x ingat !*
tapi still x boleh jawab !!! tidakkkkkkkkkkk ~~~ ya Allah..bantulah kami ya Allah.. ='(

masuk ruang exam..hati tenang..cari2 seat..owh di tepi dinding..sempit sungguh !
"ujiannya 100 soal.."mendayu2 aku dgr suara dr.N (bkn nama sebenar)..tenang nye la die ckp..
hellooooooooooooooooo... 100 kot !! masa..100 minit..amboi2..sedap nye kau jah kasi mase kat aku banyak tu je..ko ingat senang ke jah oii..
mahu saja aku bangun dari kerusi sambil mengeluarkan kata2 berbentuk maki hamun carut carutan..
haha..emosional sungguh !
tapi memandangkan aku ni gadis-sopan-santun-lemah-lembut-bermulut-manis-bakal-menantu-impian-ibu-ibu-mertua-seluruh-malaysia... reputasi kene lah jage kan.. so aku diam shj di tempat duduk..
dalam hati..ade la jugak ter-maki sket2.. x sengaja ok..reaksi spontan dari hati !
mungkin U aku ni kodokut yg amat..setiap soalan sumpah-panjang-kalau-gabung-5-soalan-boleh-jadi-karangan-budak-PMR.. hah..darab la ngn 100..
diorg pegi mampat-mampat kan sume soalan tu..senak mata i baca ! retak contact lense i ! (aku x pakai contact lense pun~)
mybe they forgot to hit the ENTER BUTTON ! kasi space la sket..those questions also need their own space meh..

kesudahan nye.. me n my roomie, debb..membawa hati yang lara ke Central Park.. menghabiskan sisa2 duit yang ada......................

oppss..terpanjang pulak post.. niat hati nak panjang lagi..tapi aku kan gadis-bla-bla-bla (panjang sgt lah gelaran aku)..so..i'll stop here..nak pegi marathon grey's anatomy season 4..haha  ^^,

till then..chiao !

2 comments:

  1. oh menci nye aku mengenangkan exam baru ni...sungguh ciskek rasanya~

    ReplyDelete
  2. ciskek yg aku x minat tu pun lagi sedap dr exam tu ! tensi2... yg result blok 10 ni x kuar2 pehal..wuwuwu

    ReplyDelete

nak puji ? silakan ! :D