Wednesday, December 1, 2010

macam lah kau bagus !

AMARAN : POST INI SEDIKIT EMO =D



post ni aku tuju kat 2 org manusia.. yg aku jamin gile buh-bee x kan bace blog aku ni..haha

malam ni.. bertarikh 1 december 2010.. ada football match.. msia vs indo..
ok..i am malaysian who is currently staying in indonesia..
i love both country..but of coz i love my owh country more la kan..

orang pertama :
die seekor malaysian.. oppss.. seorang..haha..
die senior aku.. yg sungguh annoying.. only god knows how irritating he is..
bro..aku tahu la ko dah lame duk sini.. and i bet everybody already knows the fact that malaysian football team is.....a disaster..
xpenah menang pun mane2 match.. kalau menang pun.. kalau x nasib pun, sbb the other team kaki bangku..
tapiiiii... xperlu la kau post status fb..mengutuk2 malaysian team.. buat perabih beras la..ape la..
doh..aku yg x reti main bola dan x minat bola ni pun..kecik ati bace status ko tuh !
me as a malaysian..sedikit malu mempunyai teman senegara seperti kau !
kalau org indo bace status ko tu..mesti die kate ko ni x sayang negara sendiri.. malu la weh !
kite kan malaysian..sokong la team kite..aku sendiri pun rase team msia akan kalah..tapi aku xde la post status cm tu..bagi sume org tahu...
pray for the best la..
and..i seriously think you as a loser.. idk why..hahaha

orang kedua:
die org indo.. die penah jadi groupmate aku..
dan sekali lagi.. die juga irritating.. tahap rase nak tampor laju2 berkali2..
hah..yg sekor ni.. x abeh2 nak kata malaysia ni maling (pencuri)..
weh sengal..ko sedar x classmate and groupmate ko tu ramai malaysian..
jangan rase diri bagus yek.. dan ingat lah..kitorg..pernah dan banyak tolong kau..
aku sureeee gila esok die akan cakap pasal bola malam nih.. dan..bergembira atas kekalahan malaysia..

come on la weh..mane semangat kesukanan korg.. take it easy lah.. bola je pun..
ramai2 atas padang..kejar sebijik bola..g beli sebijik sorg la.. senang cite..xyah berebut..
aku pulak yg emo.. ye aku emo..emo bukan sebab bola.. tapi sebab peminat2 nye yg berpikiran irrasional when it comes to football match..  haish ~~

1 comment:

  1. aku setuju ngan ko tiqah..
    aku konfem..
    konfem dan konfem..
    bkn tkt groupmate ko tu je akn bersorak esk,maybe rmi lagi akan bersorak ble mlysia kalah..
    aaaaaaaa~geram btl..tp nak wat camne..da xde rezeki kan ;(

    ReplyDelete

nak puji ? silakan ! :D