Thursday, December 23, 2010

hello malaysia !

walaupun ni hari yg ke 2 aku kat rumah..tapi still i would like to welcome myself to malaysia..
hahahahahaha.. pathetic gila !

ok2..first day was nothing really except that aku perlu membungkus 6 kotak hadiah dan 4 hamper..
untuk ape? haha.. tu lain cite.. (:

2nd day..which is today.. hang out with besties from primary school..
lamaaaaaaa gila x jumpe.. miss u girls soooo much.. =D
lepak kat east coast mall.. impress seketika.. dah banyak kedai baru bukak..
rase kuantan cam best pulak.. haha..mmg la.. kuantan tu rumah aku kot !
ketinggalan pulak rase nye.. haha..
we had a longgggg gossip.. tapi still x puas hati..sbb x dapat lepak tepi pantai dgn korg..
klau dpt lepak kat TC..sure gossip kite makin panjang..nasib baik harini hujan..haha
and today..is my western food day.. lunch : chicken chop and dinner : sirloin steak..
rambut dah start tukar kaler blonde dah.. kaki makin panjang.. kulit dah ade freckles.. hahahahaha


:: kenape aku xde..sbb aku tukang amik gambar..huhu ::

No comments:

Post a Comment

nak puji ? silakan ! :D