Sunday, October 24, 2010

dah pandai

yup..aku dah pandai ! bukan pandai biokim atau faal endokrin yg menimbum-tak-tahu-nak-baca-bila tu
tapi..aku dah pandai ber-wii dan ber-PS3.. haha..sumpah ilmu tu tak patut ade dalam diri aku..
but at least i found a new way to release tension..n that place tak jauh pun dari rumah
hanya perlu naik kotak bertayar warna merah..yg bawak mcm ferrari yg xde minyak break..
thanx to a friend yg introduce that superb place to me...kalau mak aku tahu..mesti mak aku x kasi aku kawan ngan kau..hahahaha
btw..the game was awesome..serius best..kalau aku kaya..aku akan spend masa seharian kat situ..
tp..tu la hikmahnye bile xde duit ni..aku x la spend semua masa yang berbaki pada aku ni..kat situ..
tp ape2 pun..aku akan pergi lagi ! hahaha

p/s : x sangka pulak aku kat Tg. Duren ni..ade jual kereta Ferrari and Audi (bunyi mcm jual pecel lele).. kedai die kecikkkk je..tgk kat dalam..amik kau..punya la dasat kereta..haha..tahniah la kepada tuan kedai..skang Tg. Duren nampak mcm mewah..haha    *impressed*

No comments:

Post a Comment

nak puji ? silakan ! :D