Thursday, January 19, 2012

Social skill

I'm excited !! I'm posting today's post through my iPod !! First time, sorry over plak :D

Social networking, phenomena dunia skrg..
Budak darjah 2 pun dah ada acc fb.. Aku dulu2 masa darjah 2, komputer pun x kenal..
Tapi, ever since aku join these social networking (fb & twitter), my social skills makin teruk.. Hahaha
Dlm fb, bkn main, like sana sini, comment itu ini..
Kat twitter, i tweet u, u tweet me
Tp in real life, bile nmpk org tu.. Aku buat2 x nmpk je.. Same goes to the other person..
Mcm akward gila kalau nak senyum2 tegur2..
Ok tipu la x tegur lgsg, tp basic akward conversation je la.. Haha
Bile kat fb twitter, peh, mcm dah lame kenal.. Hahaha

So i need to work on my social skill, coz i'll be working with human being, not fb or twitter..

^^

No comments:

Post a Comment

nak puji ? silakan ! :D