Tuesday, February 1, 2011

and today is february

1. ujian skills lab
--> ok2 la..xde la hodoh mane persembahan aku.. tp....bile tutor suruh aku tulis jawapan kat kertas tu..soalan yg di uji lain..soalan yg die suruh jawab..lain.. konfius sungguh..harap i lulus lah ~

2. kuliah saraf
--> haram jadah aku x taw ape function aku pegi kelas tu..ape pun aku x dgr..jauh skali nak take note..sibuk gelak2 main2 game kat belakang.. ink pen digunakan untuk tanda absensi je.. ceh~

3. berbasikal
--> penat ouh bawak basikal..xde la jauh mane aku bawak..tp rase mcm le tour de langkawi dah..cape2 !

4. result
--> as i expected.. i FAIL the exam !!!! OMG..x terkejut pun..haha..

5. polaroid
--> i borrowed someone's polaroid.. and i thot..this is easy..polaroid je pun..amik gambar..teeettttt..kuar gambar sekeping.. tp sangkaan aku meleset..haha.. leceh gila..dah la film mahal !!! haih..bile boleh ber-polaroid cmni..

6. mandi time
--> aku bertarung nyawa memandikan 3 ekor kucing yang diklasifikasikan rare dlm dunia.. hahahaha..kat tangan..penuh dengan kesan2 perperangan.. penat gila ok !! especially mandikan NGAP.. rase nak selam je die dalam kolah tu..biar diam terus..haha

7. palyful kiss
--> ye..ini drama korea yg i'm currently watching..sungguh aku mahu tampar hero die.. kesian kat heroin tu..hahaha.. tp cite ni harus ditunda atas alasan no.4.. haih :(

8. cairo
--> my roomate's boyfriend called..haha..of course la he called her girlfriend.. at least we know that he's safe.. hey roomate..i'm glad that ur umaq selamat kat sane..no more worries okeh ! =D

8. study
--> since exam integrasi dan exam remedial bakal menjelang..dan dua2 pun susah ya Rabbi.. so aku x tahu nak study mane satu..


''february, please be nice to me.. i really need your love''

2 comments:

  1. aku pun rse polaroid ssh..
    hahahaha :D
    sbb da lme sgt gune digital camera,xreti da aku nk tgkp gmbr yg perlu memfokuskan mate..
    so bnyk film aku yg rosak -.-"
    haha :')

    ReplyDelete
  2. owh..sayangnye.. film die mahal jugak kan.. xpe2..practice dulu..lame2 nnt terer la tu..haha

    ReplyDelete

nak puji ? silakan ! :D